jävla svenska berättelse

Hela den här kvällen har jag hållit på att skriva en berättelse i svenskan. Jag brukar faktiskt ha ganska lätt för de. Men grejen är den att just den här skulle va en fantacy... Eh? jag har lixom aldrig skrivit en sån berättelse så de gick åt helvete kan man väl säga. Åh allt låter så fruktansvärt töntigt, haha kommer typ max få ett E asså.. men har även sett 2 avsnitt av PH, lite Youtube och real housewife of vancover, haha åh vad kul de är! Dock så är ju Bevery Hills mycket bättre asså. Nu ligger jag i sängen och smsar, snapar lite! ska fortsätta med de nu. Kommer väl upp något inlägg till om jag inte kan sova:)




  2 kommentarer på "jävla svenska berättelse"

Postet av: Veronica Eriksson
Oj det lät tufft! Skolan är inte alltid ens bästavän om man säger så..
2013-12-05, 14:05:21
URL: http://vveronicas.vionno.se
Postet av: Mira
Ibland äre skönt att man tagit studenten ;)
Svar: När det är klart ja! haha under tiden är det inte det roligaste haha!
Tilde Åberg
2013-12-05, 16:12:32
URL: http://miraedlunds.blogg.se

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria