Bara en massa plugg

Hej!
Dagen har varit fett seg, somnade väldigt sent igår så har varit jätte trött hela dagen. Den här veckan kommer dessutom bara att bestå av plugg.. på fredag har vi 3 prov och på torsdag ska 3 läxor in, vafan tror dom om oss? Aja "tur" att jag är skadad just den här veckan. Min fot har bara blivit sämre, har haft ont i den hela dagen och svullnaden har gått upp. Hoppas de försvinner tills nästa vecka så att jag kan börja träna istället för en magnetrönken osv. Men ska nog sova snart, ska kolla lite på idrotten och lyssna på musik. För jag är sjukt pigg, vilket suger! Min laddare är hos kajsa och hittar inte min andra så min mobil har dött, så de blir inga bilder från dagen.
 
 

  0 kommentarer på "Bara en massa plugg"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria