Fredag och lördag

Hej!
Igår så hade jag 2 prov, gick inte så bra men hyfsat ändå. På kvällen träffade jag bianca, vi tog en fika på waynes och pratade om allt mellan himmel och jord, det behövdes verkligen! Idag så har jag gått på stan med mamma, sen for jag och Max och kollade på taekwondo tävlingar. Ikväll så skulle jag på bio, men de vart inställt så jag åker till Linns mormor och morfar och sover där inatt! Det blir säkert minst lika roligt det med! Min buss går snart så ska dra nu, men hoppas att ni också kommer ha en fin kväll, kram! 
 

  1 kommentarer på "Fredag och lördag"

Postet av: MATILDA
så fint hår!
Svar: Åh tack så jätte mycket!
Tilde Åberg
2013-12-06, 18:31:12
URL: http://matildays.forme.se

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria