Söndagen

Hej! 
Jag vaknade ungefär vid 11 men klev upp vid 12, åt lite lunch osv. Sen så hade min lillebror barnkalas här så de va livat ett tag, men satt mest på mitt rum och snapade, såg lite gossip girl osv. Sen drog jag på träning, men kunde bara vara med på fysen etersom att jag inte får träna på 2 veckor, åh va dryygt de är asså! Men aja, nu kom jag precis ur duschen och ska ta något att äta! 
 
 
 
 
 

  0 kommentarer på "Söndagen"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria