Startar om på nytt

hyfsat gammal bild men ska ju somsagt ta nya bilder snart!
Hej! 
Hade en blogg förrut för typ en halvår sen, men fick lite insperation nu och ville börja om på nytt. jag gissar på att dom som läser de här känner mig, men om du inte gör de så är jag en helt vanlig tjej på 14 år som älskar fotboll. Jag går i 8an på bräntbergsskolan i fotbollsklass här i Umeå! jag kommer nog mest skriva om vad jag gör på dagarna, men ni kan ju kommentera vad ni vill läsa så blir de ju roligast för er att läsa! Och headern är bara tilfällig, orkar bara inte fixa den nu. Vi får väl se hur länge jag stannar på den här bloggen, haha! 

  0 kommentarer på "Startar om på nytt"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria