Trasig dator..

Min dator är ju sönder så den är på lagning nu och har varit i en vecka. Hoppas att den kommer snart så bloggar jag mer som vanligt! Mitt liv var iaf väldigt roligt men samtidigt lungt och skönt. Sov över hos Lovisa som var ett bra tag sen! Har alltid så kul med den bruden och hittar alltid på massa knas. Måste träffas oftare, helt klart! Vi gick en nattprommis i pyjamas och morgonrock. På morgonen/dagen så cyklade vi till frasses med pyjamas och morgonrock också, hehe.. Annars har jag varit med Kajsa, Linn, Bianca och några fler. Jag skulle ju spara men har köpt massa onödigt.. Typiskt.. Bloggar från mobilen nu och ska sova så godnatt! 
Lite bilder med min dag och natt med söta Lovisa:)

  0 kommentarer på "Trasig dator.."


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria