Dagen i text och bilder

Hej!
Idag har varit en ganska blandad dag haha. Första lektionen hade vi Biologi, och jag hade en sån tur som inte hann redovisa idag, för jag måste göra lite ändringar. Jag satt typ och höll tummarna hela lektionen haha.
 
Åkte till vårdcentralen för hade tid 10:45 där. För att kolla upp mina uttslag underarmarna, som är någon hud infektion. Det gör så gaaalet ont, ni fattar inte. Usch! Jag fick pencelin som jag ska ta 3 gånger per dag i 1 vecka. Det jobbiga med det är att jag inte kan svälja tabletter, så jag får krossa skiten och det smakar för jävligt. fick även en bindning med massa sprit och bommul + tejp. så har luktat sprit halva dagen, haha stackars klass.. Älskar min läkare där, hade han när foten skulle kollas också. Han är så rolig haha åh bästa läkaren. Aja skippade idrotten för kan knappt röra armen. Blir en lugn vecka helt enkelt! Kom på att jag har varit på vårdcentralen 2 gånger på ett halv år och sjukhuset snart 4 ånger på ett halvår. Dom borde kunna mitt person nummer snart, haha stammis och grejer. Aja ska se på någon serie nu eller något för är rätt trött. 
 
 
 
 

  0 kommentarer på "Dagen i text och bilder"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria