Dagens planer

 
Kom hem från Bianca för ett tag sen, hoppade direkt in i duschen och fixade mig och så. Nu väntar jag bara på att Kajsa ska träna färdigt, duscha osv. För vi skulle hitta på något idag tror jag. Längesen vi hittade på något på helgerna, saknar det! Så det blir nog kul:) Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, hör av er om ni vill hitta på något. Vill inte sitta inne helt själv på en lördags kväll.
 
 
 
 

  0 kommentarer på "Dagens planer"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria