går dagen och kvällen

Igår efter skolan så gick jag in i duschen direkt, pacakde mina saker, mötte Bianca och tog en mys fika på waynes med massa tjej snack. Sen så åkte vi till henne, åt middag, fixade oss. Tog bussen till ersäng och träffade Zoa, Mohammed och massa fler! Varje gång jag åker till ersboda går jag alltid vilse? Det var mörkt och kallt också så jag var sjukt rädd. När vi kom hem till henne igen så fikade vi, såg vi en film och somnade rätt snabbt vid 2-3? Ska se klart filmen nu. 
 
 
 
 

  0 kommentarer på "går dagen och kvällen"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria