Grattis i efterskott bästa Cornelia ♥

2fab4you
Tänkte börja med att säga grattis till Cornelia som fyllde 15 år igår, så grattis. Vi gick ju på samma dagis när vi var små, innan jag flyttade från Obbola, trodde inte att vi skulle få kontakt igen. Men är super glad över att vi fick tillbaka den, och kom nära varandra så fort. Super kul, älskar tjejen asså. Haha ganska kul att jag döpte en av mina kaniner efter henne för att jag saknade henne så mycket, när jag var typ 8 år. haha. 
 
Men om jag ska beräta dagen så har den varit så jävla dålig. Har alltid haft lite utslag under armarna, men nu är det helt sjukt, dom har blivit stora, varfyllda äckliga saker. Kan inte röra armen så mycket, det gör gaalet ont, både mamma och pappa har haft de så  dom vet hur ont det gör, skönt att någon fattar haha! Imorgon ska pappa ringa vårdcentralen och försöka få tid så snabbt som möjligt, hoppas att jag får någon bra salva eller medecin så det far bort direkt. Usch vad ont det gör . Aja dagen har varit seg och ingen lektion har gått bra, haha. Robin kom hit ett tag och åt, både han och pappa hjälåte mig med min biologi redovisning.Den ska man skriva i jag-form. Vilket suger. Det ska handla om en sjukdom, och jag har aldrig haft en sån. Så jag googlade på lite saker och fick fram en blogg som berättade hur hon hade de och så. Så jag skrev om hennes berättelse bara, hehe. Nu har jag sett top model sverige, och tänkte se Hasselhoff's talkshow, som verkar super bra! Ska byta om till mjukisar och bara mysa framför det. 
Det här inlägget vart sjukt långt, men aja. 
 
 

  0 kommentarer på "Grattis i efterskott bästa Cornelia ♥"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria