Måndag

 
Nu är det måndag igen. Igår var de sista dagen av sportlovet - vilket var grymt! Var i Barcelona med laget på träningsläger, ni kan få ett inlägg där jag skriver om resan där och lite bilder om ni vill? Kommentera! Men annars har det inte hänt så mycket. Idag hade vi bara tre lektioner, så skönt! Var hur trött som helst så de va bra. Slutade då halv 1 och for direkt hem och sen iväg på gymmet med pappa och Max, tränade ben. Vilket gick ganska bra ändå! Gick på stan sen och köte en kaffe och pratade med pappa, gick lite i affärer och så! Hände dock en sjukt pinsam sak på MQ haha, typiskt jag! När jag kom hem så satt jag bara vid datorn och kolla lite på youtube och sen har jag faktiskt läst i 1,5 h. Typ första gången jag läser så länge, boken är så bra och ska nog läsa lite till snart! Men nu ska jag nog ta något att fika, ta på mig pyjamasen, och sen krypa i säng! 

  0 kommentarer på "Måndag"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria