Musikal och firande

Idag har det faktiskt hänt någonting, haha äntligen! Mitt liv är så tråkigt för tillfället aja. Gick typ halvdag idag, sen drog vi ner på stan med klassen för att se en musikal som var sådär.. Och så sär som jag och Kajsa är så tog vi Dakhaz cykel, hon skjutsade mig på sadeln ända ner till stan. Svingen var så satans läskigt, men ändå sjukt kul! Brist på skratt fick vi inte iaf;) sen så gick vi till donken och köpte glass, haha kom sent och de var ju pinsamt.. Åkte sen till mamma för att mormor och morfar har kommit till Umeå och Ebba fyller 19 idag (igår). Sen så cyklade jag till Bianca och bara myste ett tag, det behövdes! Nu ska jag sova så jag orkar med den långa dagen imorgon. Är trött så inlägget sög, men lev med det
Duscha på morgon är typ de bästa, jobbigt att kliva upp bara-.-

  0 kommentarer på "Musikal och firande"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria