Never give up on what you really want to do. The person with big dreams is more powerful than the one with all the facts

Hej!
Hann inte blogga igår för var så trött när jag kom hem efter skolan så somnade direkt efter real housewifes of Miami. Sen hade jag en svenska redovisning som skulle bli klar, höll på till 12 och somnade vid 1, ugh. så gjorde klart den. Det gick helt ok, hoppas det iaf! Idag så var skolan bra, älskar torsdagar med bara 4 lektioner! Fotbollen har börjat gå bra nu, foten känns bra. Har fått en tid hos magnetrönken igen... Stannade kvar efter skolan och pluggade lite biologi som jag har omprov i.. Usch vad jag hatar biologi, och våran lärare är ju tappad. När jag kom hem gjorde jag lite fika, såg på tv. Sen så städade jag rummet som var kaoos, nästan alla mina kläder var på golvet. Så jag rensade garderoben, damsög, bytte lakan och damm torkade, tände ljus och bytte om till min nya pyjmamas från forever 21 som är jätte söt och hur skön som helst! Åh love it. Mys! Såg nyss klar alla top model jag har missat också. Tänkte börja läsa på en ny bok ikväll, snapchata lite och fortsätta mysa! hehe
 
 
 

  0 kommentarer på "Never give up on what you really want to do. The person with big dreams is more powerful than the one with all the facts"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria