Sjukling

ser ut som skit, luktar äckligt och är bara allmänt ofräsch, usch hatar att vara sjuk.
Eftermiddagen igår var ett helvete, fyfan vad ont i huvet jag fick. Har haft ont sen dess. Var hemma idag för jag orkar typ inte göra någonting. Vi tror att de är pga pencelinet, men det ska man inte få ont i huvudet av, bara magont. Vissa utslag har blivit mycket bättre, men vissa har blivit dubbelt så stora och fler. Så pappa ska ringa dit igen imorgon så vi åker förmodligen till vårdcentralen igen, haha känner mig så jobbig mot dom där. Har varit där föör mycket dom senaste månaderna. Aja, dom får ju pengar på de så vad har dom att klaga på?;) Idag har jag sett alla "Bring it on" filmer, förutom den första som jag inte tycker är så bra. Men alla andra har jag sett och den sista är bäst av alla! Haha en gullig kille med skadar ju aldrig heller;) Blir förmodligen samma visa imorgon, om jag inte försöker mig på skolan då! Vill vara frisk i helgen eftersom att jag hatar att inte göra någonting... En godispåse skulle sitta fint, hehe. Aja ska snart se top model sverige och sen sova! 
 
 
 

  0 kommentarer på "Sjukling"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


JULIE VIKTORIA

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria